#1 2009-09-14 14:26:48

Itachi Uchiha

http://i27.tinypic.com/29bgfia.jpg

Zarejestrowany: 2009-09-11
Posty: 37
Punktów :   

NinJutsu

NinJutsu, czyli techniki Ninja, w tym przypadku nie bazujące na żadnym z żywiołów, są podstawą Shinobich. Są to techniki dostępne dla wszystkich, którzy mają wystarczający poziom, niezależnie od klanu, czy wioski. Mimo, że uważa się je za podstawowe, dobrze opanowane i mądrze użyte mogą przynieść efekt

Jutsu Rangi E i D

Bikou Ninjutsu

Ranga: E
Chakra: 10
Opis: Technika polegająca na śledzeniu przeciwnika bedąc niezauważonym i wykorzystując przedmioty z najbliższego otoczenia. Po prostu wybieramy przedmiot, z pomocą którego się ukrywamy i wzmacniamy nasze ukrycie techniką.

Bunshin no Jutsu

Ranga: E
Chakra: 10 x 1 klon
Opis: Tworzymy dowolną ilość klonów ograniczoną jedynie ilością naszej chakry. Klony wyglądają identycznie jak my, poruszają się tak jak tego chcemy, ale nie mogą atakować, ani wykonywać żadnej czynności typu: podnoszenie, rzucanie itp. ponieważ nie mają cielesnej formy. Po zaatakowaniu ich natychmiast znikają.

Henge no Jutsu

Ranga: E
Chakra: 20
Opis: Technika polega na zamienieniu siebie w dowolny przedmiot/osobę. Technika przestaje działać w momencie podjęcia jakiejś akcji typu atak/obrona. Doskonały sposób na zaskoczenie przeciwnika.

Kage Shuriken no Jutsu

Ranga: D
Chakra: 30
Opis: technika wymaga posiadania jakiegoś dużego shurikena ! Technika polega na rzuceniu wymienionym wcześniej shurikenem w przeciwnika, ukrywając jednocześnie w jego cieniu drugi shuriken, który może zaskoczyć nieostrożnego przeciwnika.

Kai

Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Technika, której skutkiem jest usunięcia GenJutsu lub podobnych do GenJutsu technik. Nim silniejszy użytkownik, tym mocniejszy efekt. Technikę można używać na sobie, jak i na innych.

Kakuremino no Jutsu

Ranga: E
Chakra: 10
Opis: Technika polega na ukryciu się za pomocą specjalnego koca, który zlewa się z otoczeniem.

Kawarimi no Jutsu

Ranga: E
Chakra: 30
Opis: Technika polega na podmianie naszego ciała z dowolnym dość dużym przedmiotem, który będzie je imitował (np. kłodą). W czasie kiedy wróg będzie atakował podstawiony falsyfikat, my możemy próbować zaskoczyć go z innej strony. Technika przestaje działać w momencie gdy podstawiony przedmiot zostanie zaatakowany.

Kirigakure no Jutsu

Ranga: D
Chakra: 80
Opis: Technika polega na wytworzeniu gęstej mgły, która spowija pole walki skracając radykalnie zakres widzenia. Technika nieumiejętnie użyta może zadziałać na naszą niekorzyść.

Oboro Bunshin no Jutsu

Ranga: D
Chakra: 20 x 1 klon
Opis: Technika polegająca na stworzeniu klonów, które podobnie jak w przypadku Bunshin no Jutsu nie mogą atakować, jednak są niezniszczalne. Technika utrzymuje się przez 3 kolejki (łącznie z tą w której tworzymy klony).

Oiroke no Jutsu

Ranga: E
Chakra: 25
Opis: Zamieniamy się w piękną, nagą kobietę, co potrafi zdekoncentrować najtwardszego nawet wojownika. Technika działa tylko na przedstawicieli płci męskiej.

Shunshin no Jutsu

Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Technika polega na użyciu chakry do zwiększenia swojej szybkości i przemieszczenia się w ten sposób w niezbyt odległe miejsce. Nie mylić tego z teleportem.

Jutsu Rangi C

Chakra Kyuuin

Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Kładziemy dłoń na głowie przeciwnika w każdej rundzie zabierając mu 10 punktów chakry. Jako Jounin i Special-Jounin zabieramy 50 punktów, a jako sage 100 punktów na rundę. Przeciwnik ma utrudnioną obronę z powodu nagłego ubytku chakry. W przypadku złapania klona czerpiemy 5 punktów chakry, a klon znika (nawet Oboro Bunshin).

Kawara Shuriken

Ranga: C
Chakra: 10 x 1 przedmiot
Opis: Używamy pobliskich niewielkich przedmiotów jako shurikenów. Nie rzucamy nimi siła mięśni tylko za pomocą chakry. Oszczędzamy przy tym broń uzyskując wcale nie gorszy efekt.

Soushuuha

Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Ranga: C
Chakra: 60
Technika Wymaga Bycia w Klan Ayatsuriningyo
Opis: Dzięki temu Jutsu mamy kontrolę nad wszystkimi wyrzuconymi w tej kolejce kunaj. Możemy kontrolować ich lot, jednak kiedy dotrą do celu tracimy nad nimi kontrolę niezależnie od tego czy trafią skutecznie, czy zostaną sparowane. Do wykonania tego jutsu są potrzebne nici chakry a jak wiemy tylko klan Ayatsuriningyo potrafi stworzyć takie nici

Fukumi Hari

Ranga: C
Chakra: 45 x 1
Opis: Jutsu polega na wytworzeniu i wystrzeleniu senbon z ust. Senbon są niezwykle małe i bardzo trudno jest je dostrzec. Pojedyncza igła nie może zabić ale dla kogoś z DWB może okazać się zabójcza

Rendan

Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Combo pięciu dowolnie wybranych przez nas uderzeń fizycznych (kopnięć, uderzeń pięścią itp.). Tworzymy własne kombo, zamieszczamy jego opis w sygnaturze i możemy z niego korzystać jako "Nick Rendan", gdzie zamiast Nick wpisujemy swoje imię(nick z forum).

Jutsu Rangi B

Chakra no Tate

Ranga: B
Chakra: 90
Opis: Użytkownik tworzy przed sobą tarczę z chakry, którą wypuszcza z dłoni. Tarcza jest wyjątkowo solidna i nie sposób jej przebić. Technika jest aktywna tylko w czasie jej użycia, czyli przez jedną rundę (wtedy, kiedy ją tworzymy).

Sanzengarasu no Jutsu

Ranga: B
Chakra: 20 x 1
Opis:Jutsu kontroli ptaków. Używając tego jutsu możemy całkowicie kontrolować pobliskie ptaki. Technika nie jest groźna gdyż służy tylko do przeszkadzania wrogowi. Wada tego jutsu jest to ze nie zawsze mamy dostęp do tego typu zwierząt

Doku Kiri

Ranga: B
Chakra: 110
Opis: Użytkownik wypuszcza z ust chmurę trującego dymu, która zasłania pole walki, a także może zatruć przeciwnika, utrudniając mu walkę, paraliżując go lub nawet zabijając.

Kage Bunshin no Jutsu

Ranga: B
Chakra: 45 x 1 klon
Opis: Użytkownik tworzy klony cienia, które mają taką samą siłę i możliwości co ich stwórca, jednak uderzone znikają jak zwykły klon. Klony Kage Bunshin mogą wykonywać wszystkie techniki znane ich twórcy, mogą też oddalać się na dość dużą odległość od oryginału.

Kekkai Houjin

Ranga: B
Chakra: 30 x 1 notka
Opis: Technika wymaga posiadania co najmniej 3 wybuchowych notek ! Zaawansowana sztuka tworzenia pułapek polegająca na umieszczeniu kilku wybuchających notek i stworzeniu między nimi wielokąta, który ulegnie eksplozji jeśli tylko ktoś w niego wejdzie. Wielokąt może mieć dowolny kształt, a jego wierzchołki znajdują się w punktach przyklejenia notek.

Hien

Ranga: B
Chakra: 70
Opis: Technika polega na umieszczeniu własnej chakry w swojej broni, co pozwala nam dodać coś jakby niewidzialne przedłużenie/poszerzenie/pogrubienie broni. Kiedy przeciwnik będzie unikał ciosu, skupi się na uniknięciu metalowego ostrza broni, może jednak zostać raniony niewidzialnym ostrzem chakry. Niestety niewidzialne powiększenie broni pozwala na zwiększenie pola rażenia zaledwie o kilka centymetrów, ale we wprawnych rękach jest to zabójcza technika.

Rashoumon

Ranga:B
Chakra:60
Opis:Technika przywoływania stosowana przez Orochimaru i jego podwładnych. Kiedy zanosi się na jakiś potężny atak przeciwnika, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, i chowa się za nią. Jak powiedział sam Sakon, jest to "Ostateczna obrona Orochimaru"

Jutsu Rangi A

Mikadzuki no Mai

Ranga: A
Chakra: 180
Opis: Jutsu wymaga posiadania katany Taniec Półksiężyca - technika polegająca na doskonałym opanowaniu i jedności ze swoim mieczem, co pozwala wyprowadzić zabójcze combo z zawrotną szybkością. Bardzo niebezpieczna technika. Użytkownik tworzy swoje kopie, co daje wrażenie szybkości, za którą nie nadąża ludzkie oko, oraz utrudnia wrogowi uniki i obronę.

Ranshinshou

Ranga: A
Chakra: 190
Opis: Jutsu polega na zmienieniu strumienia chakry w impuls nerwowy i za pomocą dotknięcia wprowadzeniu go do układu nerwowego przeciwnika, co sprawia, że impulsy wypuszczane z jego mózgu mające spowodować konkretny ruch, są przekształcane w inny impuls, co zupełnie desynchronizuje układ nerwowy bardzo mocno utrudniając poruszanie się.

Rasengan
http://i41.tinypic.com/63sk76.jpg
Ranga: A
Chakra: 190
Opis: Technika polega na wytworzeniu kuli chakry w swojej dłoni. Kula ta nieustannie wiruje i przy uderzeniu nią w przeciwnika rani go i odrzuca z ogromną siłą obracając nim w powietrzu. Technika w większości przypadków sprawia, że przeciwnik nie jest w stanie się podnieść.

Shihouhappou Shuriken

Ranga: A
Chakra: 70 + chakra z Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Opis: Jutsu wymaga wykonania wcześniej techniki Tajuu Kage Bunshin no Jutsu ! Technika polega na wykorzystaniu dużej liczby posiadanych klonów, okrążeniu przeciwnika i rzuceniu shurikena przez każdego z klonów jednocześnie.

Shuriken Kage Bunshin no Jutsu

Ranga: A
Chakra: 70 x 10 shurikenów
Opis: Rzucamy jednym shurikenem w stronę przeciwnika, a następnie za pomocą tej techniki tworzymy fizyczne klony tego shurikena, skutkiem czego atakujemy przeciwnika całą ich chmurą.

Tajuu Kage Bunshin no Jutsu

Ranga: A
Chakra: 300 x 20 klonów
Opis: Technika identyczna jak Kage Bunshin no Jutsu, jednak w tym przypadku tworzymy o wiele więcej klonów.

Sanjuu Rashoumon

Ranga:A
Chakra:120
Opis:Niewyobrażalnie potężna technika defensywna. Podczas gdy zwykły Rashoumon nosił nazwę „Ostatecznej Obrony”, ta jest z kolei kilka razy silniejsza od swojego poprzednika. Polega na przywołaniu trzech monumentalnych bram, przez które praktycznie nie da się przebić. Jedynie techniki o naprawdę ogromnej mocy (jak np. te używane przez Jinchuuriki, kiedy pożyczają chakrę od demonów zapieczętowanych w ich wnętrzu) potrafią sforsować tą obronę, chociaż i tutaj często jest bardzo ciężko tego dokonać.

Jutsu Rangi S

Oodama Rasengan

ranga: S
Chakra:250
Opis:Technikę tą stworzył Naruto podczas swojego treningu z Jiraiyą. Jest to nic innego jak ulepszona wersja zwykłego Rasengana. Różni się od niej tylko większą ilością użytej chakry, prawdopodobnie zwiększając również jej prędkość rotacyjną. Naruto do wykonania techniki potrzebuje mocy Kyuubiego, aby ilość włożonej w nią energii była wystarczająco duża. Podczas samego ataku pomaga sobie jednym klonem, żeby nie stracić kontroli nad techniką i zarazem zwiększyć jej siłę uderzenia. Bezpośrednie przyjęcie na siebie Oodama Rasengana w większości przypadków kończy się śmiercią.

Chou Chakra Rasengan

Ranga: Kage
Chakra: 500
Opis: Przy tej odmianie rasengana również trzeba wyskoczyć w górę gdyż jest on tak wielki że uderzali byśmy nim o ziemię. Rasengan jest różowo-fioletowy i nie jest po prostu taką sobie kulą, jest nierówny, a na dodatek ogromny (większy od Oodama). Po wykonaniu tej techniki mamy zranioną straszliwie dłoń, jednak przeciwnicy po choćby dotknięciu takiej kuli giną, gdyż rasengan przez to że się kręci odrzuca ich i rani.

Hiraishin no Jutsu

     
Ranga:S
Chakra:400
Opis:Technika stworzona przez Minato Namikaze dzięki której zyskał przydomek "Żółty Błysk Konohy". Jutsu te pozwala użytkownikowi poruszać się na dużej odległości z ultra szybkością. Technika ta jest porównywalna z Shunshin no Jutsu jednak szybkość jest znacznie lepsza. Dodatkowo nie powoduje żadnych dźwięków i nie wytwarza żadnego dymu,pozwalając

Kyuubi Chakra Blast

         
Ranga: ? Tylko dla Jinchuriki
Chakra: * Tylko raz w ciągu misji / walki czy treningu *
Opis: Można użyć tego ataku jeśli nasze HP jest niższe niż 25% ! Jinchuriki po transformacji w podobiznę Kyuubiego wypuszcza z każdej części swojego ciała kulki chakry , niebieskiej i czerwonej , po czym formuje je w jedną i połyka .... Trudno opisać efekt tego jutsu ale nigdy nie widziałem żeby komuś się tak odbiło ...


[img]http://i41.tinypic.com/rhtnbo.jp[/img]

[img]http://i44.tinypic.com/wugil0.jpg[/img]
[img]http://i41.tinypic.com/rhtnbo.jpg[/img]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bractwomroku.pun.pl www.dbnwo.pun.pl www.lilwayne.pun.pl www.desperaci.pun.pl www.narut0f0rum.pun.pl